مدرن سازان: قالب بتن | قیمت و خرید قالب فلزی بتن
  • تماس جهت خرید

پیچ تنظیم و سر جک قابل رگلاژ

سر جک قابل رگلاژ

سر جک قابل رگلاژ در بعضی از مناطق ایران به اسم پیچ تنظیم معروف است.

در قسمت بالای داربست های مثلثی یا چکشی سرجک قابل رگلاژ U شکل، جهت تعیین تراز دقیق قرار داده می شود .

سرجک قابل رگلاژ {پيچ تنظيم داربست} از سه قطعه تشکيل مي شود,

بولت سايز ۳۲ و ورق U شکل به ضخامت ۵ ميليمتر و مهره کلنگي ساخته شده از چدن داکتیل نشکن

گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان به عنوان تو لید کننده و تامین کننده در زمينه تجهیزات قالب بتن و کلیه اتصالات قالب فلزی بتن سرجک را با بهترين کيفيت و به شکل تو پر توليد و ارائه مي نمايد.

گروه صنعتی مدرن سازان سرجک های قابل رگلاژ را بنا به نیاز و درخواست مشتری در اندازه های مختلف ۴۰ , ۵۰ , ۶۰ , ۷۰ , ۸۰ سانتی متری با بهترین کیفیت تولید می کند

سرجک قابل رگلاژ روی داربست های مدولار قرار می گیرد و باعث تنظیم دقیق ارتفاع مورد نظر می شود . و همچنین در دیوار های یک طرفه برای مهار جانبی پشت لوله قرار می گیرد . سرجک قابل رگلاژ در بازار در دو مدل تو پر و تو خالی موجود می باشد.

جهت اطلاع از دیگر محصولات به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید قالب بتن

سر جک قابل ریگلاژ

نکات مهم در مورد استفاده از سرجک قابل رگلاژ

استفاده از سرجک قابل رگلاژ برای تنظیم ارتفاع در داربست های مثلثی و داربست های چکشی بسیار مهم است. اما در هنگام به کارگیری این ابزار باید چند نکته مهم را به خاطر داشته باشیم:

کیفیت ساخت را در اولویت قرار دهید

به خاطر داشته باشید که سرجک وزنی معادل با وزن داربست و جک های ساختمانی تحمل می کند و به همین دلیل استحکام بدنه و کیفیت ساخت آنها باید برای شما در اولویت باشد. معمولاً بهترین ماده برای ساخت بدنه این ابزار چدن داکتیل نشکن است که بدنه آن با ورق U شکل با ضخامت ۵ میلی متر ساخته می شود. در کنار آن باید فاکتورهای دیگری مانند شرایط جوشکاری و کیفیت ساخت را هم در نظر بگیرید که معمولاً با بررسی چشمی و همچنین توجه به محبوبیت برند می توانید آن را آنالیز کنید.

تنوع اندازه سر جک را در نظر بگیرید

در بندهای قبلی گفتیم که سرجک قابل رگلاژ با توجه به درخواست مشتری و در اندازه‌های مختلفی تولید می شود. اینکه شما به چه اندازه ای نیاز داشته باشید و پروژه شما چه ویژگی هایی داشته باشد به شرایط کاری شما بستگی دارد، اما به طور کلی باید نوع سرجک را به شکلی انتخاب کنید که با اندازه مورد نیاز شما همخوانی داشته باشد. مثلاً استفاده از یک سرجک ۴۰ سانتی متری برای پر کردن یک فضای ۸۰ سانتی متری انتخاب خوبی نیست و مجبور به تغییر سیستم می شوید.

شرکت تولید کننده معیار خوبی برای انتخاب است

گاهی ممکن است شما به عنوان یک مبتدی توانایی تحلیل کیفیت ساخت محصولات را نداشته باشید و در بین سرجک های قابل رگلاژ در سطح بازار نتوانید گزینه مطلوب را تشخیص دهید. در این جور مواقع پیشنهاد ما این است که به سراغ برند تولید کننده بروید و ببینید که پیمانکاران دیگر نسبت به محصولات هر برند چه عکس العملی نشان می دهند. به عنوان مثال، شما برای کیفیت محصولات گروه مدرن سازان می توانید از پیمانکاران مرتبط با ما بپرسید و کیفیت محصولات ما را در حین پروژه بررسی کنید.

پیچ تنظیم

قیمت سرجک های قابل رگلاژ

با توجه به تنوعی که در ساخت سرجک قابل رگلاژ در نظر گرفته شده، طبیعتاً قیمت آنها هم تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، اندازه و نوع ماده به کار گرفته شده در ساخت بدنه این محصولات اصلی ترین فاکتور در قیمت آنها محسوب می شود. حالا هر چه اندازه سر جک بزرگتر باشد یا از بولت محکمتری در آن استفاده شده باشند، قیمت بالاتری هم برای آن انتخاب می شود.

البته شما همین الان می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت که با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها بخواهید که لیست قیمت سر جکهای قابل رگلاژ را در اختیار شما قرار دهند. آنها همچنین به عنوان مشاور در کنار شما هستند و سعی می کنند که به شکلهای مختلف به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهند. در ضمن این آمادگی را دارند که به شما کمک کنند تا بهترین محصول را با توجه به شرایط پروژه خود انتخاب کنید.